0,00 €
×

Vitajte v e-shope DATART!

29.02.2024

Z dôvodu ukončenia prevádzky internetového obchodu Hej.sk ste boli presmerovaní na stránku e-shopu DATART, ktorý patrí do rovnakej skupiny predajcov elektra ako Hej.sk. Budeme preto veľmi radi, ak sa rozhodnete uskutočniť svoje nákupy práve u nás.

Všetky svoje obľúbené značky a produkty z Hej.sk nájdete aj na www.DATART.sk. Ukrátení nebudete ani o kvalitné služby a profesionálny prístup k zákazníkovi, na ktoré ste boli zvyknutí. Určite vás poteší aj bohatá ponuka elektra a odborne vyškolený personál v každej predajni. Naše tímy sa budú snažiť vyhovieť vašim požiadavkám a splniť všetky vaše očakávania.

Nakupovať môžete nielen v internetovom obchode www.DATART.sk, ale aj vo viacerých kamenných predajniach po celom Slovensku. Tovar si tak môžete v pokoji obzrieť. V prípade otázok vám na všetky radi odpovedia naši elektrošpecialisti, ktorí vám pomôžu s výberom a odporučia vždy to najlepšie riešenie pre vás.

Tovar si viete vyzdvihnúť v najbližšej predajni osobne a zadarmo už za 30 minút od objednania s našou službou RÝCHLART. Jednoduché riešenie s dopravou veľkých spotrebičov, ich vynesením, inštaláciou a recykláciou starých modelov prináša prémiová služba DOPRAVART.

Zistite viac o našich službách.

Ako riešiť reklamácie produktu zakúpeného na Hej.sk?

Ak ste zakúpili tovar a nefunguje, ako má, alebo dokonca vypovedal službu, nemusíte sa báť. S reklamáciou vám radi pomôžeme aj po skončení e-shopu Hej.sk. Obráťte sa na akúkoľvek predajňu DATART na Slovensku, stačí si vziať so sebou doklad nákupu z Hej.sk.

Alebo môžete tovar aj s dokladom zaslať na reklamačné oddelenie:

Elektrosped, a. s.
Reklamačné oddelenie
Diaľničná cesta 6015/12A, budova DC 21
903 01 Senec

V prípade otázok ohľadom svojich objednávok a dokladov alebo akýchkoľvek iných otázok sa na nás neváhajte obrátiť:
E-mail: infolinka@datart.sk
E-mail pre reklamácie: reklamacie@datart.sk
Po – pia: 8–21
víkendy, sviatky: 9–21
+421 850 328 278

Ako postupovať pri riešení poistnej udalosti?

Ak máte zjednané Poistenie predĺženej záruky:
S číslom certifikátu o poistení zavolajte na linku BNP Paribas Cardif Poisťovne + 421 258 240 070.

 

Ak máte zjednané Poistenie mobilných zariadení alebo Poistenie Apple zariadení:
S číslom certifikátu o poistení zavolajte na linku BNP Paribas Cardif Poisťovne +421 258 240 070.

V prípade odcudzenia nahláste krádež polícii, budete potrebovať protokol.

 

Viac informácií ku všetkým poisteniam nájdete v dokumentoch a zmluvách nižšie.

RÁMCOVÉ POJISTNÉ SMLOUVY pro HEJ.sk:

POISTENIE PREDĹŽENEJ ZÁRUKY

Aktuálne dokumenty:

PDFInformacia_pre_spotrebitela_pred_pristupenim_k_poisteniu_na_dialku_-_ucinnost_od_18.07.2023_1.pdf

PDFInformacny_dokument_o_poistnom_produkte_Poistenie_predlzenej_zaruky_-_ucinnost_od_18.07.2023.pdf

PDFRamcova_poistna_zmluva_ESD9518_-_ucinnost_od_18.07.2023.pdf

PDFVPP_Poistenie_predlzenej_zaruky_-_ucinnost_od_18.07.2023.pdf

 

Archív dokumentov (platné od 9. 11. 2021 do 17. 7. 2023):

PDFInformacia_pre_spotrebitela_pred_pristupenim_k_poisteniu_na_dialku.pdf

PDFInformacny_dokument_o_poistnom_produkte_-_Poistenie_predlzenej_zaruky.pdf

PDFDODATOK_c._4_K_RAMCOVEJ_POISTNEJ_ZMLUVE.pdf

PDFVSEOBECNE_POISTNE_PODMIENKY_PRE_POISTENIE_PREDLZENEJ_ZARUKY.pdf

 

Archív dokumentov (platné od 1. 6. 2021 do 8. 11. 2021):

PDFINFORMACIE_PRE_SPOTREBITELA_PRED_PRISTUPENIM_K_POISTENIU_NA_DIALKU_-_platne_od_1.6.2021.pdf

PDFInformacny_dokument_o_poistnom_produkte_-_Poistenie_predlzenej_zaruky_1.pdf

PDFRAMCOVA_POISTNA_ZMLUVA_c._ESD9518_-_dodatok_c._2.pdf

PDFVSEOBECNE_POISTNE_PODMIENKY_PRE_POISTENIE_PREDLZENEJ_ZARUKY_-_platne_od_1.6.2021.pdf

 

Archív dokumentov (platné od 1. 3. 2019 do 31. 5. 2021):

PDFInformacia_pristupenie_na_dialku.pdf

PDFVPP_POISTENIE_PREDLZENEJ_ZARUKY_-_platne_od_1.3.2019_.pdf

 

Archív dokumentov (platné od 1. 1. 2019 do 28. 2. 2019):

PDFInformacia_pristupenie_k_poisteniu_na_dalku.pdf

PDFInformacny_dokument_o_poistnom_produkte_-_Poistenie_predlzenej_zaruky_2.pdf

PDFRAMCOVA_POISTNA_ZMLUVA_c._ESD9518_-_dodatok_c._1.pdf

PDFVPP_POISTENIE_PREDLZENEJ_ZARUKY_-_platne_od_1.1.2019.pdf

 

Archív dokumentov (platné od 1. 6. 2018 do 31. 12. 2018):

PDFInformacny_dokument_o_poistnom_produkte_-_Poistenie_predlzenej_zaruky_HEJ_SK.pdf

PDFOZNAMENIE_POISTNEJ_UDALOSTI__PREDLZENA_ZARUKA_A_NAHODNE_POSKODENIE_TOVARU.pdf

PDFPriloha_c._3_-_Zoznam_poistitelnych_veci.pdf

PDFRAMCOVA_POISTNA_ZMLUVA_c._ESD9518.pdf

PDFVPP_POISTENIE_PREDLZENEJ_ZARUKY_-_platne_od_1.6.2018.pdf

 

Archív dokumentov (platné od 25. 5. 2018 do 31. 5. 2018):

PDFInformacny_dokument_o_poistnom_produkte_-_Poistenie_predlzenej_zaruky_3.pdf

PDFVseobecne_poistne_podmienky_pre_Poistenie_predlzenej_zaruky_-_platne_od_25.5.2018.pdf

PDFProtokol_o_predbenej_obhliadke_pokodeneho_tovaru.pdf

PDFOZNAMENIE_POISTNEJ_UDALOSTI.pdf

 

Archív dokumentov (platné od 1. 7. 2015 do 24. 5. 2018):

PDFVEOBECNE_POISTNE_PODMIENKY_PRE_POISTENIE_PREDENEJ_ZARUKY__platne_od_1.7.2015.pdf

 

POISTENIE MOBILNÝCH ZARIADENÍ

Aktuálne dokumenty:

PDFRamcova_poistna_zmluva_ESD9518_-_ucinnost_od_18.07.2023.pdf

PDFVPP_Poistenie_mobilnych_zariadeni_-_ucinnost_od_18.07.2023.pdf

PDFInformacny_dokument_o_poistnom_produkte_Poistenie_mobilnych_zariadeni_-_ucinnost_od_18.07.2023.pdf

PDFInformacia_pre_spotrebitela_pred_pristupenim_k_poisteniu_na_dialku_-_ucinnost_od_18.07.2023.pdf

 

Archív dokumentov (platné od 1. 6. 2020 do 17. 7. 2023):

PDFDODATOK_c._5_RAMCOVEJ_POISTNEJ_ZMLUVE_c._ESD9518.pdf

PDFSadzby_poistneho_Poistenie_nahodneho_poskodenia.pdf

PDFRamcova_poistna_zmluva_c._ESD9518_-_dodatok_c._3.pdf

PDFInformacny_dokument_o_poistnom_produkte.pdf

PDFVSEOBECNE_POISTNE_PODMIENKY_PRE_POISTENIE_NAHODEHO_POSKODENIA_A_KRADEZE_TOVARU_-_platne_od_1..pdf

PDFINFORMACIE_PRE_SPOTREBITELA_PRED_PRISTUPENIM_K_POISTENIU_NA_DIALKU_-_platne_od_1.6.2021_1.pdf

PDFZOZNAM_POISTITELNEHO_TOVARU_-_platne_od_1.6.2020.pdf

 

Archív dokumentov (platné od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2021):

PDFVPP_poistenie_nahodneho_poskodenia_a_kradeze_tovaru_platne_od_1.6.2020.pdf

PDFInformacia_pristupenie_k_poisteniu_na_dalku_1.pdf

 

Archív dokumentov (platné od 1. 3. 2019 do 30. 5. 2020)

PDFInformacia_pristupenie_na_dialku_1.pdf

PDFInformacny_dokument_o_poistnom_produkte_-_Poistenie_nahodneho_poskodenia_tovaru.pdf

PDFRAMCOVA_POISTNA_ZMLUVA_c._ESD9518_-_dodatok_c._2_1.pdf

PDFVPP_POISTENIE_NAHODNEHO_POSKODENIA_ALEBO_KRADEZE_TOVARU_-_platne_od_1.3.2019.pdf

 

Archív dokumentov (platné od 1. 1. 2019 do 28. 2. 2019):

PDFInformacia_pristupenie_k_poisteniu_na_dalku_2.pdf

PDFInformacny_dokument_o_poistnom_produkte_-_Poistenie_nahodneho_poskodenia_tovaru_1.pdf

PDFRAMCOVA_POISTNA_ZMLUVA_c._ESD9518_-_dodatok_c._1_1.pdf

PDFVPP_POISTENIE_NAHODNEHO_POSKODENIA_ALEBO_KRADEZE_TOVARU_-_platne_od_1.1.2019.pdf

 

Archív dokumentov (platné od 1. 6. 2018 do 31. 12. 2018):

PDFInformacny_dokument_o_poistnom_produkte_-_Poistenie_nahodneho_poskodenia_tovaru_HEJ_SK.pdf

PDFOZNAMENIE_POISTNEJ_UDALOSTI_-_KRADEZ_TOVARU.pdf

PDFOZNAMENIE_POISTNEJ_UDALOSTI__PREDLZENA_ZARUKA_A_NAHODNE_POSKODENIE_TOVARU_1.pdf

PDFPriloha_c._3_-_Zoznam_poistitelnych_veci_1.pdf

PDFRAMCOVA_POISTNA_ZMLUVA_c._ESD9518_1.pdf

PDFVPP_POISTENIE_NAHODNEHO_POSKODENIA_ALEBO_KRADEZE_TOVARU_-_platne_od_1.6.2018.pdf

 

Archív dokumentov (platné od 25. 5. 2018 do 31. 5. 2018):

PDFInformacny_dokument_o_poistnom_produkte_-_Poistenie_nahodneho_poskodenia_tovaru_2.pdf

PDFVseobecne_poistne_podmienky_pre_Poistenie_nahodneho_poskodenia_tovaru_-_platne_od_25.5.2018.pdf

PDFRAMCOVA_POISTNA_ZMLUVA.pdf

PDFProtokol_o_predbenej_obhliadke_pokodeneho_tovaru_1.pdf

PDFOZNAMENIE_POISTNEJ_UDALOSTI_1.pdf

 

Archív dokumentov (platné od 1. 7. 2015 do 24. 5. 2018):

PDFVEOBECNE_POISTNE_PODMIENKY_PRE_POISTENIE_NAHODNEHO_POKODENIA_TOVARU__platne_od_1.7.2015.pdf

 

BLESKOVÁ VÝMENA TOVARU

Podmienky služby v PDF:

PDFBleskova_SK_info.pdf

 

Predchádzajúca verzia podmienok služby:

PDFBleskova_SK_info_do_30042020.pdf

Tešíme sa na vás a veríme, že budete s nákupmi v DATARTe spokojní.

Váš tím DATART

Ďalšie aktuality

Ponorte sa do mohutných basov audio produktov série ULT Power Sound od Sony!

Ponorte sa do mohutných basov audio produktov série ULT Power Sound od Sony!

Spoločnosť Sony nedávno predstavila úplne nové bezdrôtové reproduktory a slúchadlá, ktorými otvára novú sériu produktov. Tá je určená pre najnáročnejších poslucháčov s vycibreným vkusom pre poriadne b...... Celý článok
Ako skladať riady do umývačiek Bosch?

Ako skladať riady do umývačiek Bosch?

Umývačka riadu Bosch je jedinečný pomocník do domácnosti. Stačí stlačiť tlačidlo a ako švihnutím čarovného prútika vám zmení špinavé riady na čisté. Aby sa všetko dokonalo lesklo a zostalo bez nečistô...... Celý článok
RECENZIA: AMAZFIT ACTIVE EDGE – SPOĽAHLIVÝ VÝKON, DLHÁ VÝDRŽ A SKVELÁ CENA

RECENZIA: AMAZFIT ACTIVE EDGE – SPOĽAHLIVÝ VÝKON, DLHÁ VÝDRŽ A SKVELÁ CENA

Ak hľadáte spoľahlivé športové inteligentné hodinky za prijateľnú cenu, nemali by ste prehliadnuť hodinky Amazfit Active Edge. Za pomerne nízku cenu ponúkajú mnoho. Či už ide o dlhú výdrž, odolné vyho...... Celý článok
Ako (vy)čistiť plynový sporák?

Ako (vy)čistiť plynový sporák?

Na rozdiel od hladkých varných dosiek je plynový sporák podstatne členitejší, čo znamená aj náročnejšiu údržbu. Ako vyčistiť plynový sporák k dokonalosti a ako si poradiť s vrstvou mastnoty i v ťažko ...... Celý článok
Platforma NVIDIA Studio posunie vašu kreativitu na nový level. Čo to je a pre koho je určená?

Platforma NVIDIA Studio posunie vašu kreativitu na nový level. Čo to je a pre koho je určená?

Našli ste v sebe kreatívneho ducha? Čo ak aby sme vám povedali, že existuje platforma, ktorá ponúkne maximálny výkon všetkým kreatívnym profesionálom i nadšencom, ktorí sa prácou na počítači neživia –...... Celý článok