Maloobchodné predajne DATART sú po vyše dvoch mesiacoch opäť otvorené. Nakoľko všetky prevádzky DATART sú súčasťou obchodných centier, značka musela čakať na poslednú fázu uvoľňovania protiepidemiologických opatrení. Zo 16 výdajní sa tak opäť stali plnohodnotné predajne.
Predajne DATART boli v dôsledku opatrení zatvorené od 14. marca do 20. mája. V tomto období fungovali v režime výdajní, kde si mohli zákazníci webu www.DATART.sk vyzdvihovať svoje objednávky. ,,Sme radi, že po vyše dvoch mesiacoch fungovania v režime výdajní eshopových objednávok môžeme opäť otvoriť naše predajne a poskytnúť zákazníkom servis a služby v plnom rozsahu tak, ako boli doteraz zvyknutí,“ hovorí marketingová manažérka DATARTu, Sabina Boudová. V predajniach môžu zákazníci opäť reklamovať zakúpené produkty a využívať všetky doplnkové služby, ako sú nákup na splátky, blesková výmena či predĺžená záruka. Rovnako si v nich môžu aj naďalej bezplatne vyzdvihovať svoje online objednávky.
,,V predajniach dodržiavame prísne hygienické opatrenia, aby sme prípadné šírenie nákazy úplne eliminovali. Pred pokladne a reklamácie sme umiestnili ochranné plexisklá, dodržiavame rozostupy medzi zákazníkmi, máme dostatok dezinfekčných prostriedkov na pravidelné čistenie priestorov, ale aj plôch a produktov. Pri vstupe do predajne majú zákazníci k dispozícii dezinfekčné gély na ruky,“ dodáva Boudová z DATARTu.
Online verzus kamenné predajne
Podľa Boudovej bude v nasledujúcich týždňoch zaujímavé sledovať, koľko zákazníkov sa z online prostredia presunie naspäť do kamenných predajní. ,,Uplynulé mesiace sme zaznamenali prudký nárast online predaja a v porovnaní s bežným obdobím išlo o štvornásobný vzrast tržieb,“ hodnotí marketingová manažérka DATARTu a dopĺňa: ,,Sme presvedčení, že časť zákazníkov sa opäť presunie do kamenných obchodov, nakoľko mnohí spotrebitelia si stále potrebujú tovar pred samotnou kúpou vyskúšať, ohmatať a poradiť sa so špecialistom, ktorý model je pre nich ten pravý.“