Novinky LG OLED TV 2024
V prvej polovici roka 2024 vstúpili na trh s televízormi nové modely OLED TV od výrobcu LG. Nová séria so štvorkou na konci prináša oveľa viac než len zmenu v názve. V nasledujúcom článku vám pomôžeme... Celý článok
Z dôvodu ukončenia prevádzky internetového obchodu Hej.sk ste boli presmerovaní na stránku e-shopu DATART, ktorý patrí do rovnakej skupiny predajcov elektra ako Hej.sk. Budeme preto veľmi radi, ak sa rozhodnete uskutočniť svoje nákupy práve u nás.
Všetky svoje obľúbené značky a produkty z Hej.sk nájdete aj na www.DATART.sk. Ukrátení nebudete ani o kvalitné služby a profesionálny prístup k zákazníkovi, na ktoré ste boli zvyknutí. Určite vás poteší aj bohatá ponuka elektra a odborne vyškolený personál v každej predajni. Naše tímy sa budú snažiť vyhovieť vašim požiadavkám a splniť všetky vaše očakávania.
Nakupovať môžete nielen v internetovom obchode www.DATART.sk, ale aj vo viacerých kamenných predajniach po celom Slovensku. Tovar si tak môžete v pokoji obzrieť. V prípade otázok vám na všetky radi odpovedia naši elektrošpecialisti, ktorí vám pomôžu s výberom a odporučia vždy to najlepšie riešenie pre vás.
Tovar si viete vyzdvihnúť v najbližšej predajni osobne a zadarmo už za 30 minút od objednania s našou službou RÝCHLART. Jednoduché riešenie s dopravou veľkých spotrebičov, ich vynesením, inštaláciou a recykláciou starých modelov prináša prémiová služba DOPRAVART.
Zistite viac o našich službách.
Ako riešiť reklamácie produktu zakúpeného na Hej.sk?
Ak ste zakúpili tovar a nefunguje, ako má, alebo dokonca vypovedal službu, nemusíte sa báť. S reklamáciou vám radi pomôžeme aj po skončení e-shopu Hej.sk. Obráťte sa na akúkoľvek predajňu DATART na Slovensku, stačí si vziať so sebou doklad nákupu z Hej.sk.
Alebo môžete tovar aj s dokladom zaslať na reklamačné oddelenie:
Elektrosped, a. s.
Reklamačné oddelenie
Diaľničná cesta 6015/12A, budova DC 21
903 01 Senec
V prípade otázok ohľadom svojich objednávok a dokladov alebo akýchkoľvek iných otázok sa na nás neváhajte obrátiť:
E-mail: infolinka@datart.sk
E-mail pre reklamácie: reklamacie@datart.sk
Po – pia: 8–21
víkendy, sviatky: 9–21
+421 850 328 278
Ako postupovať pri riešení poistnej udalosti?
Ak máte zjednané Poistenie predĺženej záruky:
S číslom certifikátu o poistení zavolajte na linku BNP Paribas Cardif Poisťovne + 421 258 240 070.
Ak máte zjednané Poistenie mobilných zariadení alebo Poistenie Apple zariadení:
S číslom certifikátu o poistení zavolajte na linku BNP Paribas Cardif Poisťovne +421 258 240 070.
V prípade odcudzenia nahláste krádež polícii, budete potrebovať protokol.
Viac informácií ku všetkým poisteniam nájdete v dokumentoch a zmluvách nižšie.
POISTENIE PREDĹŽENEJ ZÁRUKY
Aktuálne dokumenty:
Informacia_pre_spotrebitela_pred_pristupenim_k_poisteniu_na_dialku_-_ucinnost_od_18.07.2023_1.pdf
Informacny_dokument_o_poistnom_produkte_Poistenie_predlzenej_zaruky_-_ucinnost_od_18.07.2023.pdf
Ramcova_poistna_zmluva_ESD9518_-_ucinnost_od_18.07.2023.pdf
VPP_Poistenie_predlzenej_zaruky_-_ucinnost_od_18.07.2023.pdf
Archív dokumentov (platné od 9. 11. 2021 do 17. 7. 2023):
Informacia_pre_spotrebitela_pred_pristupenim_k_poisteniu_na_dialku.pdf
Informacny_dokument_o_poistnom_produkte_-_Poistenie_predlzenej_zaruky.pdf
DODATOK_c._4_K_RAMCOVEJ_POISTNEJ_ZMLUVE.pdf
VSEOBECNE_POISTNE_PODMIENKY_PRE_POISTENIE_PREDLZENEJ_ZARUKY.pdf
Archív dokumentov (platné od 1. 6. 2021 do 8. 11. 2021):
INFORMACIE_PRE_SPOTREBITELA_PRED_PRISTUPENIM_K_POISTENIU_NA_DIALKU_-_platne_od_1.6.2021.pdf
Informacny_dokument_o_poistnom_produkte_-_Poistenie_predlzenej_zaruky_1.pdf
RAMCOVA_POISTNA_ZMLUVA_c._ESD9518_-_dodatok_c._2.pdf
VSEOBECNE_POISTNE_PODMIENKY_PRE_POISTENIE_PREDLZENEJ_ZARUKY_-_platne_od_1.6.2021.pdf
Archív dokumentov (platné od 1. 3. 2019 do 31. 5. 2021):
Informacia_pristupenie_na_dialku.pdf
VPP_POISTENIE_PREDLZENEJ_ZARUKY_-_platne_od_1.3.2019_.pdf
Archív dokumentov (platné od 1. 1. 2019 do 28. 2. 2019):
Informacia_pristupenie_k_poisteniu_na_dalku.pdf
Informacny_dokument_o_poistnom_produkte_-_Poistenie_predlzenej_zaruky_2.pdf
RAMCOVA_POISTNA_ZMLUVA_c._ESD9518_-_dodatok_c._1.pdf
VPP_POISTENIE_PREDLZENEJ_ZARUKY_-_platne_od_1.1.2019.pdf
Archív dokumentov (platné od 1. 6. 2018 do 31. 12. 2018):
Informacny_dokument_o_poistnom_produkte_-_Poistenie_predlzenej_zaruky_HEJ_SK.pdf
OZNAMENIE_POISTNEJ_UDALOSTI__PREDLZENA_ZARUKA_A_NAHODNE_POSKODENIE_TOVARU.pdf
Priloha_c._3_-_Zoznam_poistitelnych_veci.pdf
RAMCOVA_POISTNA_ZMLUVA_c._ESD9518.pdf
VPP_POISTENIE_PREDLZENEJ_ZARUKY_-_platne_od_1.6.2018.pdf
Archív dokumentov (platné od 25. 5. 2018 do 31. 5. 2018):
Informacny_dokument_o_poistnom_produkte_-_Poistenie_predlzenej_zaruky_3.pdf
Vseobecne_poistne_podmienky_pre_Poistenie_predlzenej_zaruky_-_platne_od_25.5.2018.pdf
Protokol_o_predbenej_obhliadke_pokodeneho_tovaru.pdf
OZNAMENIE_POISTNEJ_UDALOSTI.pdf
Archív dokumentov (platné od 1. 7. 2015 do 24. 5. 2018):
VEOBECNE_POISTNE_PODMIENKY_PRE_POISTENIE_PREDENEJ_ZARUKY__platne_od_1.7.2015.pdf
POISTENIE MOBILNÝCH ZARIADENÍ
Aktuálne dokumenty:
Ramcova_poistna_zmluva_ESD9518_-_ucinnost_od_18.07.2023.pdf
VPP_Poistenie_mobilnych_zariadeni_-_ucinnost_od_18.07.2023.pdf
Informacny_dokument_o_poistnom_produkte_Poistenie_mobilnych_zariadeni_-_ucinnost_od_18.07.2023.pdf
Informacia_pre_spotrebitela_pred_pristupenim_k_poisteniu_na_dialku_-_ucinnost_od_18.07.2023.pdf
Archív dokumentov (platné od 1. 6. 2020 do 17. 7. 2023):
DODATOK_c._5_RAMCOVEJ_POISTNEJ_ZMLUVE_c._ESD9518.pdf
Sadzby_poistneho_Poistenie_nahodneho_poskodenia.pdf
Ramcova_poistna_zmluva_c._ESD9518_-_dodatok_c._3.pdf
Informacny_dokument_o_poistnom_produkte.pdf
VSEOBECNE_POISTNE_PODMIENKY_PRE_POISTENIE_NAHODEHO_POSKODENIA_A_KRADEZE_TOVARU_-_platne_od_1..pdf
INFORMACIE_PRE_SPOTREBITELA_PRED_PRISTUPENIM_K_POISTENIU_NA_DIALKU_-_platne_od_1.6.2021_1.pdf
ZOZNAM_POISTITELNEHO_TOVARU_-_platne_od_1.6.2020.pdf
Archív dokumentov (platné od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2021):
VPP_poistenie_nahodneho_poskodenia_a_kradeze_tovaru_platne_od_1.6.2020.pdf
Informacia_pristupenie_k_poisteniu_na_dalku_1.pdf
Archív dokumentov (platné od 1. 3. 2019 do 30. 5. 2020)
Informacia_pristupenie_na_dialku_1.pdf
Informacny_dokument_o_poistnom_produkte_-_Poistenie_nahodneho_poskodenia_tovaru.pdf
RAMCOVA_POISTNA_ZMLUVA_c._ESD9518_-_dodatok_c._2_1.pdf
VPP_POISTENIE_NAHODNEHO_POSKODENIA_ALEBO_KRADEZE_TOVARU_-_platne_od_1.3.2019.pdf
Archív dokumentov (platné od 1. 1. 2019 do 28. 2. 2019):
Informacia_pristupenie_k_poisteniu_na_dalku_2.pdf
Informacny_dokument_o_poistnom_produkte_-_Poistenie_nahodneho_poskodenia_tovaru_1.pdf
RAMCOVA_POISTNA_ZMLUVA_c._ESD9518_-_dodatok_c._1_1.pdf
VPP_POISTENIE_NAHODNEHO_POSKODENIA_ALEBO_KRADEZE_TOVARU_-_platne_od_1.1.2019.pdf
Archív dokumentov (platné od 1. 6. 2018 do 31. 12. 2018):
Informacny_dokument_o_poistnom_produkte_-_Poistenie_nahodneho_poskodenia_tovaru_HEJ_SK.pdf
OZNAMENIE_POISTNEJ_UDALOSTI_-_KRADEZ_TOVARU.pdf
OZNAMENIE_POISTNEJ_UDALOSTI__PREDLZENA_ZARUKA_A_NAHODNE_POSKODENIE_TOVARU_1.pdf
Priloha_c._3_-_Zoznam_poistitelnych_veci_1.pdf
RAMCOVA_POISTNA_ZMLUVA_c._ESD9518_1.pdf
VPP_POISTENIE_NAHODNEHO_POSKODENIA_ALEBO_KRADEZE_TOVARU_-_platne_od_1.6.2018.pdf
Archív dokumentov (platné od 25. 5. 2018 do 31. 5. 2018):
Informacny_dokument_o_poistnom_produkte_-_Poistenie_nahodneho_poskodenia_tovaru_2.pdf
Vseobecne_poistne_podmienky_pre_Poistenie_nahodneho_poskodenia_tovaru_-_platne_od_25.5.2018.pdf
Protokol_o_predbenej_obhliadke_pokodeneho_tovaru_1.pdf
OZNAMENIE_POISTNEJ_UDALOSTI_1.pdf
Archív dokumentov (platné od 1. 7. 2015 do 24. 5. 2018):
VEOBECNE_POISTNE_PODMIENKY_PRE_POISTENIE_NAHODNEHO_POKODENIA_TOVARU__platne_od_1.7.2015.pdf
BLESKOVÁ VÝMENA TOVARU
Podmienky služby v PDF:
Predchádzajúca verzia podmienok služby:
Tešíme sa na vás a veríme, že budete s nákupmi v DATARTe spokojní.
Váš tím DATART