Ľahko, stačí sa prihlásiť do svojho DATART účtu DATART alebo kliknúť na číslo objednávky, či na tlačidlo „Sledovať objednávku“ v potvrdzovacom e-maile, ktorý sme vám poslali.
Hneď ako bude vaša objednávka pripravená na vyzdvihnutie, od nás dostanete SMS správu alebo e-mail s výzvou na odber tovaru.
Nemusíte. Ak sa však zaregistrujete v DATART, kedykoľvek si môžete prehľadne skontrolovať stav svojich objednávok. Navyše si nemusíte odkladať svoje faktúry, môžete si ich kedykoľvek znovu stiahnuť a vytlačiť.
Samozrejme. Pošlite nám e-mail na infolinka@datart.sk alebo zavolajte našim špecialistom na zákaznícku linku 0850 328 278. Radi vám predĺžia termín vyzdvihnutia.
Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu kedykoľvek do 14 dní od jeho prevzatia. Samozrejme, platí to aj pre e-shopové objednávky, ktoré ste si prevzali v predajni. Viac informácií nájdete tu.
Áno, ak ste nakúpili pod svojím účtom, ktorý máte vytvorený v e-shope DATART.sk. Nepoužitý a nepoškodený výrobok v kompletnom obale vrátane všetkého príslušenstva prineste s dokladom o kúpe najneskôr do 14 dní od dátumu nákupu do rovnakej predajne, v ktorej ste daný tovar pôvodne kúpili.
Tovar vám vymeníme za akýkoľvek iný tovar s rovnakou či vyššou cenou, alebo vám vystavíme darčekovú kartu. Vrátenie peňazí v tomto prípade neposkytujeme. Záruka vrátenia tovaru sa nevzťahuje na produkty osobnej hygieny a médiá (napr. PC hry a i.). Viac informácií nájdete tu.