Objednali ste si tovar na DATART.sk a zvolili ste možnosť vyzdvihnutia v predajni? Skvelá voľba! Aby bolo vyzdvihnutie čo najrýchlejšie, do našich predajní sme umiestnili vyvolávací terminál. Neváhajte ho využiť.
Ako vyzdvihnúť objednávku v predajni:
- Vydajte sa k vyvolávaciemu terminálu (nachádza sa pri vchode či pokladniach).
- Vyberte si možnosť „Vyzdvihnúť objednávku“.
- Zadajte telefónne číslo alebo číslo objednávky, pri vopred uhradených objednávkach aj PIN (nájdete v SMS aj e-maile).
- Odoberte lístok s poradovým číslom.
- Prejdite k pokladniam a sledujte vyvolávaciu obrazovku.
- Keď zasvieti vaše číslo, pristúpte k uvedenej pokladni, kde už na vás bude čakať pripravená objednávka.
Ďalšie funkcie vyvolávacieho terminálu:
Stačí si vybrať z ponuky a na základe poradového čísla sa vám bude venovať náš špecialista. Získate tak isté miesto v rade a vaša požiadavka bude vybavená rýchlejšie. Funkcie terminálu sa môžu v predajniach líšiť.
- Reklamovať/vrátiť tovar – pre reklamáciu alebo vrátenie tovaru v predajni
- Zaplatiť tovar z predajne – pre rezerváciu miesta pri pokladni počas nákupu v predajni
- Ďalšie služby – pre platbu na splátky alebo zakúpenie služieb (blesková výmena, poistenie atď.)
Ďakujeme, že využívate vyvolávacie terminály.