0,00 €
×

FAQ: časté otázky

E-shop so všetkým (od prehliadania cez pomoc až po inštaláciu a popredajný servis).

Ako zistím stav svojej objednávky?
Ľahko, stačí sa prihlásiť do svojho DATART účtu DATART alebo kliknúť na číslo objednávky, či na tlačidlo „Sledovať objednávku“ v potvrdzovacom e-maile, ktorý sme vám poslali.
Ako zistím, že si môžem vyzdvihnúť objednávku?
Hneď ako bude vaša objednávka pripravená na vyzdvihnutie, od nás dostanete SMS správu alebo e-mail s výzvou na odber tovaru.
Musím sa u vás pri prvom nákupe zaregistrovať?
Nemusíte. Ak sa však zaregistrujete v DATART, kedykoľvek si môžete prehľadne skontrolovať stav svojich objednávok. Navyše si nemusíte odkladať svoje faktúry, môžete si ich kedykoľvek znovu stiahnuť a vytlačiť.
Dá sa predĺžiť termín rezervácie, ak si nestíham vyzdvihnúť objednávku?
Samozrejme. Pošlite nám e-mail na infolinka@datart.sk alebo zavolajte našim špecialistom na zákaznícku linku 0850 328 278. Radi vám predĺžia termín vyzdvihnutia.
Môžem tovar kúpený v e-shope vrátiť bez udania dôvodu?
Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu kedykoľvek do 14 dní od jeho prevzatia. Samozrejme, platí to aj pre e-shopové objednávky, ktoré ste si prevzali v predajni. Viac informácií nájdete tu.
Môžem vrátiť tovar kúpený priamo v kamennej predajni bez predchádzajúcej internetovej objednávky?

Áno, ak ste nakúpili pod svojím účtom, ktorý máte vytvorený v e-shope DATART.sk. Nepoužitý a nepoškodený výrobok v kompletnom obale vrátane všetkého príslušenstva prineste s dokladom o kúpe najneskôr do 14 dní od dátumu nákupu do rovnakej predajne, v ktorej ste daný tovar pôvodne kúpili.

 

Tovar vám vymeníme za akýkoľvek iný tovar s rovnakou či vyššou cenou, alebo vám vystavíme darčekovú kartu. Vrátenie peňazí v tomto prípade neposkytujeme. Záruka vrátenia tovaru sa nevzťahuje na produkty osobnej hygieny a médiá (napr. PC hry a i.). Viac informácií nájdete tu.

Ako mám reklamovať tovar?

Najrýchlejšia reklamácia je cez autorizovaný servis výrobcu. Zoznam stredísk, v ktorých odstraňujú chyby tovaru, nájdete v návode alebo v záručnom liste výrobku. Aktuálne informácie o najbližšom servisnom stredisku zvyčajne nájdete na stránkach výrobcu.

Pred odoslaním výrobku na reklamáciu odporúčame telefonicky kontaktovať servisné stredisko. Niektoré výrobky totiž netreba posielať do servisu, servisný technik ich príde opraviť k vám domov (napríklad veľké domáce spotrebiče, televízory či počítačová technika).

Ak si želáte reklamáciu riešiť cez nás, prineste tovar do ktorejkoľvek kamennej predajne DATART. Viac informácií nájdete tu.

Čo všetko musím k reklamácii dodať?

Ku každej reklamácii je treba dodať kompletný výrobok vrátane príslušenstva! Samotnú reklamáciu môžete riešiť týmito spôsobmi:

 

  1. Prineste tovar do jednej z našich predajní. Budete potrebovať doklad o kúpe (účtenka/faktúra).
  2. S reklamáciou kontaktujte autorizovaný servis výrobcu. Budete potrebovať doklad o kúpe (účtenka/faktúra).
  3. Odošlite tovar na adresu nášho reklamačného oddelenia vrátane účtenky/faktúry a sprievodného listu.

Elektrosped, a. s.
Reklamačné oddelenie
Diaľničná cesta 12A, budova DC 21, Senec 903 01
903 01 Senec

Ako dlho bude trvať riešenie reklamácie?
Reklamácie vybavujeme bez zbytočných odkladov, a to najneskôr do 30 kalendárnych dní od podania reklamácie.
Dá sa reklamácia urýchliť?
Áno, ak si prikúpite službu Blesková výmena. Vďaka nej vám pokazený výrobok vymeníme za nový, a to kedykoľvek počas 24 mesiacov od dátumu jeho nákupu. Podrobné informácie o službe nájdete tu. V iných prípadoch sa reklamácia urýchliť nedá.
Môže reklamáciu vyzdvihnúť niekto iný?
Reklamáciu príďte vybaviť vždy osobne a zoberte si so sebou doklad o reklamácii. V najnutnejších prípadoch za seba môžete poslať náhradu, táto osoba však musí mať splnomocnenie.
Dostal som protokol o neopraviteľnosti, čo mám robiť?
Ak bude reklamovaný tovar posúdený autorizovaným servisným strediskom ako predmet s neodstrániteľnou poruchou, môžete si sami vybrať, či budete požadovať vrátenie zaplatenej čiastky alebo tovar vymeníte za nový, prípadne iný výrobok. Pošlite nám naskenovanú alebo ofotenú opravenku zo servisu na e-mail reklamacie@datart.sk vrátane vašej požiadavky. Na tomto základe vás informujeme o ďalšom postupe.
V objednávke som uplatnil zľavový kupón. Čo sa stane, keď objednávku vystornujem?

Ak objednávku (alebo jej časť) zrušíte alebo tovar vrátite v 14-dennej lehote, zľavový kupón nebude uplatnený. V takom prípade sa nám ozvite na infolinka@datart.sk, radi vám pripravíme nový zľavový kód. Rovnako budeme postupovať aj v prípade, že bude treba vašu objednávku stornovať alebo sa tovar nebude dať z akýchkoľvek dôvodov objednať.

Na rozdiel od darčekových kariet DATART sa zľavové kódy kúpiť nedajú. Poskytujeme ich ako bonus v rámci rôznych akcií.

Viac informácií nájdete tu.

Zvolil som platbu vopred a nie som si istý, či všetko prebehlo v poriadku
V takom prípade počkajte na potvrdenie svojej platby, ktoré dostanete, ak prebehla v poriadku. Ak sa však platba neuskutočnila tak, ako mala, pošleme vám e-mail s odkazom, vďaka ktorému si môžete vybrať iný spôsob platby alebo svoju objednávku zrušiť.
Kedy mi vrátite peniaze za vopred uhradenú objednávku, ktorú som stornoval?
Peniaze za stornovanú objednávku štandardne vraciame do 5 pracovných dní, najneskôr však do 14 dní. Ak teda čakáte na vrátenie peňazí viac ako 5 dní, pošlite nám správu na e-mail infolinka@datart.sk s bankovým výpisom konkrétnej platby. Preveríme, prečo došlo k zdržaniu.