E-shop so všetkým (od prehliadania cez pomoc až po inštaláciu a popredajný servis).
- Ako zistím stav svojej objednávky?
- Ľahko, stačí sa prihlásiť do svojho DATART účtu DATART alebo kliknúť na číslo objednávky, či na tlačidlo „Sledovať objednávku“ v potvrdzovacom e-maile, ktorý sme vám poslali.
- Ako zistím, že si môžem vyzdvihnúť objednávku?
- Hneď ako bude vaša objednávka pripravená na vyzdvihnutie, od nás dostanete SMS správu alebo e-mail s výzvou na odber tovaru.
- Musím sa u vás pri prvom nákupe zaregistrovať?
- Nemusíte. Ak sa však zaregistrujete v DATART, kedykoľvek si môžete prehľadne skontrolovať stav svojich objednávok. Navyše si nemusíte odkladať svoje faktúry, môžete si ich kedykoľvek znovu stiahnuť a vytlačiť.
- Dá sa predĺžiť termín rezervácie, ak si nestíham vyzdvihnúť objednávku?
- Samozrejme. Pošlite nám e-mail na infolinka@datart.sk alebo zavolajte našim špecialistom na zákaznícku linku 0850 328 278. Radi vám predĺžia termín vyzdvihnutia.
- Môžem tovar kúpený v e-shope vrátiť bez udania dôvodu?
- Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu kedykoľvek do 14 dní od jeho prevzatia. Samozrejme, platí to aj pre e-shopové objednávky, ktoré ste si prevzali v predajni. Viac informácií nájdete tu.
- Môžem vrátiť tovar kúpený priamo v kamennej predajni bez predchádzajúcej internetovej objednávky?
-
Áno, ak ste nakúpili pod svojím účtom, ktorý máte vytvorený v e-shope DATART.sk. Nepoužitý a nepoškodený výrobok v kompletnom obale vrátane všetkého príslušenstva prineste s dokladom o kúpe najneskôr do 14 dní od dátumu nákupu do rovnakej predajne, v ktorej ste daný tovar pôvodne kúpili.
Tovar vám vymeníme za akýkoľvek iný tovar s rovnakou či vyššou cenou, alebo vám vystavíme darčekovú kartu. Vrátenie peňazí v tomto prípade neposkytujeme. Záruka vrátenia tovaru sa nevzťahuje na produkty osobnej hygieny a médiá (napr. PC hry a i.). Viac informácií nájdete tu.
- Ako mám reklamovať tovar?
-
Najrýchlejšia reklamácia je cez autorizovaný servis výrobcu. Zoznam stredísk, v ktorých odstraňujú chyby tovaru, nájdete v návode alebo v záručnom liste výrobku. Aktuálne informácie o najbližšom servisnom stredisku zvyčajne nájdete na stránkach výrobcu.
Pred odoslaním výrobku na reklamáciu odporúčame telefonicky kontaktovať servisné stredisko. Niektoré výrobky totiž netreba posielať do servisu, servisný technik ich príde opraviť k vám domov (napríklad veľké domáce spotrebiče, televízory či počítačová technika).
Ak si želáte reklamáciu riešiť cez nás, prineste tovar do ktorejkoľvek kamennej predajne DATART. Viac informácií nájdete tu.
- Čo všetko musím k reklamácii dodať?
-
Ku každej reklamácii je treba dodať kompletný výrobok vrátane príslušenstva! Samotnú reklamáciu môžete riešiť týmito spôsobmi:
- Prineste tovar do jednej z našich predajní. Budete potrebovať doklad o kúpe (účtenka/faktúra).
- S reklamáciou kontaktujte autorizovaný servis výrobcu. Budete potrebovať doklad o kúpe (účtenka/faktúra).
- Odošlite tovar na adresu nášho reklamačného oddelenia vrátane účtenky/faktúry a sprievodného listu.
Elektrosped, a. s.
Reklamačné oddelenie
Diaľničná cesta 12A, budova DC 21, Senec 903 01
903 01 Senec
- Ako dlho bude trvať riešenie reklamácie?
- Reklamácie vybavujeme bez zbytočných odkladov, a to najneskôr do 30 kalendárnych dní od podania reklamácie.
- Dá sa reklamácia urýchliť?
- Áno, ak si prikúpite službu Blesková výmena. Vďaka nej vám pokazený výrobok vymeníme za nový, a to kedykoľvek počas 24 mesiacov od dátumu jeho nákupu. Podrobné informácie o službe nájdete tu. V iných prípadoch sa reklamácia urýchliť nedá.
- Môže reklamáciu vyzdvihnúť niekto iný?
- Reklamáciu príďte vybaviť vždy osobne a zoberte si so sebou doklad o reklamácii. V najnutnejších prípadoch za seba môžete poslať náhradu, táto osoba však musí mať splnomocnenie.
- Dostal som protokol o neopraviteľnosti, čo mám robiť?
- Ak bude reklamovaný tovar posúdený autorizovaným servisným strediskom ako predmet s neodstrániteľnou poruchou, môžete si sami vybrať, či budete požadovať vrátenie zaplatenej čiastky alebo tovar vymeníte za nový, prípadne iný výrobok. Pošlite nám naskenovanú alebo ofotenú opravenku zo servisu na e-mail reklamacie@datart.sk vrátane vašej požiadavky. Na tomto základe vás informujeme o ďalšom postupe.
- V objednávke som uplatnil zľavový kupón. Čo sa stane, keď objednávku vystornujem?
-
Ak objednávku (alebo jej časť) zrušíte alebo tovar vrátite v 14-dennej lehote, zľavový kupón nebude uplatnený. V takom prípade sa nám ozvite na infolinka@datart.sk, radi vám pripravíme nový zľavový kód. Rovnako budeme postupovať aj v prípade, že bude treba vašu objednávku stornovať alebo sa tovar nebude dať z akýchkoľvek dôvodov objednať.
Na rozdiel od darčekových kariet DATART sa zľavové kódy kúpiť nedajú. Poskytujeme ich ako bonus v rámci rôznych akcií.
Viac informácií nájdete tu.
- Zvolil som platbu vopred a nie som si istý, či všetko prebehlo v poriadku
- V takom prípade počkajte na potvrdenie svojej platby, ktoré dostanete, ak prebehla v poriadku. Ak sa však platba neuskutočnila tak, ako mala, pošleme vám e-mail s odkazom, vďaka ktorému si môžete vybrať iný spôsob platby alebo svoju objednávku zrušiť.
- Kedy mi vrátite peniaze za vopred uhradenú objednávku, ktorú som stornoval?
- Peniaze za stornovanú objednávku štandardne vraciame do 5 pracovných dní, najneskôr však do 14 dní. Ak teda čakáte na vrátenie peňazí viac ako 5 dní, pošlite nám správu na e-mail infolinka@datart.sk s bankovým výpisom konkrétnej platby. Preveríme, prečo došlo k zdržaniu.