Datart, popredný český a slovenský špecialista na spotrebnú elektroniku, si v PR tendri vybral agentúru Arthur media, s ktorou začne spolupracovať od mája. Tendra sa zúčastnilo 9 agentúr.
„Naše spoločné PR aktivity budú odrážať priority firmy, najmä odborné poradenstvo a kompletné služby pre zákazníkov. Okrem radu tém spojených s elektronikou sa v PR zameriame aj na ďalšie posilňovanie Datartu v segmente kompletných kuchynských štúdií a kvalitnej praženej zrnkovej kávy. Oboje bude hrať stále väčšiu úlohu v ponuke našich predajní," hovorí Iva Pavlousková, tlačová hovorkyňa Datartu.
„Máme radosť, že sme spolu s českou agentúrou I’m PR uspeli v tak silnej konkurencii a na spoluprácu s Datartom sa tešíme. Je to silná spoločnosť s množstvom tém v odvetví, ktoré nás baví," hovorí Andrea Krajniaková z Arthur media.
Datart je na trhu 25 rokov, v Českej republike a na Slovensku prevádzkuje spolu viac ako štyri desiatky kamenných predajní s celkovou predajnou plochou cca 25 000 m2 a e-shopy s elektronikou. Zamestnáva vyše 1 200 ľudí. Spoločnosť vlastnia českí akcionári, ktorým sa darí držať ju aj na vysoko konkurenčnom českom trhu v zisku a ďalej ju úspešne rozvíjať. Svoje podnikanie stavia hlavne na čo najlepšej starostlivosti o zákazníkov. Ponúka im napríklad vynesenie tovaru až do bytu a odbornú inštaláciu, ekologickú likvidáciu starých spotrebičov, bleskovú výmenu pokazeného výrobku alebo expresný odber na predajniach do 60 minút od objednania.
Agentúra Arthur media je na trhu od roku 2005. Jej tím tvoria profesionáli s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti public relations, krízovej komunikácie, public affairs a komunikačných stratégií. Okrem štandardného full servisu v oblasti PR vytvára pre svojich klientov komunikačné stratégie ich značiek a produktov, poskytuje tréningy mediálnej komunikácie a venuje sa tiež správe obsahu sociálnych sietí.