DATART bol super, ale od 1. 9. bude NAY. Spájame sa, aby ste sa mohli tešiť z nových predajných miest, ešte lepších služieb a ďalších odborníkov, ktorí vám radi poradia. NAY žije technikou a je najväčším maloobchodným predajcom spotrebnej elektroniky na Slovensku. Od septembra sa v každej predajni NAY postaráme o bezproblémové vybavenie vašich objednávok a reklamácií, ktoré sa týkajú vašich nákupov v DATARTe.
Prehľad o vašich nákupoch zostane aj naďalej na jednom mieste. Všetky uložené doklady k vašim nákupom budú automaticky presunuté z DATARTu do NAY najneskôr 1. 9. 2024.
Doklady budete mať k dispozícii vo svojom účte, ktorý si budete môcť od konca augusta aktivovať na NAY.sk.
Vaše prihlasovacie údaje a heslá zostávajú nezmenené. Ak máte účet v DATARTe, a ešte ste nenakupovali v NAY, nemusíte sa registrovať znovu. Koncom augusta vás budeme informovať e-mailom o možnosti prenesenia si vášho DATART účtu do NAY. Ak máte účet na oboch e-shopoch, pripravujeme pre vás možnosť spojenia účtov.
Darčekové poukazy, ktoré ste si kúpili v DATARTe, alebo ste ich dostali ako darček, môžete použiť na nákup elektra, ako ste plánovali.
Nevyužitá suma na poukaze ako aj jeho číslo budú automaticky prenesené. NAY zabezpečí možnosť jednorazovo ju využiť v predajniach aj na e-shope počas celej platnosti. Už teraz máte možnosť kúpiť darčekové poukazy v NAY.
Bezproblémové vybavenie reklamácií a vrátenie tovaru zostáva zachované.
Ak ste si zakúpili tovar v predajni alebo na e-shope DATART a daný produkt nefunguje tak, ako má, alebo sa dokonca pokazil, reklamáciu prevezme NAY a vybaví ju čo najskôr.
Do zlúčenia značiek môžete reklamovať alebo vrátiť tovar v sieti DATART ako doteraz. Po zlúčení značiek automaticky prevezme proces reklamácií a vrátenia tovaru NAY. Stačí sa obrátiť na ktorúkoľvek predajňu NAY a priniesť so sebou doklad o kúpe. O procese, ako reklamovať v NAY, budete informovaní včas.
Celú zodpovednosť za vybavenie služieb a poistných udalostí k tovaru, ktorý ste si kúpili v DATARTe vrátane uchovania súvisiacich dokladov, preberá NAY.
Na e-shope NAY sa nachádzajú všetky služby, ako ste na ne zvyknutí z DATART.sk – Predĺžená záruka, Expresná doprava, Inštalácia tovaru, Poistenie tovaru, Nákup na splátky, Darčekové poukazy, Blesková výmena, ako aj Odvoz starého spotrebiča.
Skúsený a usmievavý personál v predajniach zostáva. Zachovávame to najlepšie z oboch značiek, aby sme vám mohli ponúknuť tie najlepšie možné služby a široký výber produktov. Po zlúčení oboch značiek nás nájdete pod značkou NAY ako svojho spoľahlivého partnera, ktorý žije technikou.
Široká ponuka tovarov a služieb pre vaše online nákupy nikam nezmizne. Navyše získate rozšírený počet výdajných miest pre osobný odber objednávok.
Spojenie oboch značiek bude znamenať aj spojenie e-shopov DATART.sk a NAY.sk. E-shop DATART.sk bude 1. 9. 2024 presmerovaný na e-shop NAY.sk, takže budete môcť nakupovať online tak, ako ste boli zvyknutí.
Ak ste mali účet na oboch e-shopoch, budete si môcť tieto účty spojiť a vidieť tak kompletnú históriu svojich nákupov v oboch e-shopoch. Ak ste boli zákazníkom iba na DATART.sk, vaše údaje budú prenesené do e-shopu NAY.sk, aby ste o ne neprišli.
Stále sa môžete tešiť na osobný prístup a odhodlanie okamžite poradiť alebo vyriešiť akýkoľvek problém.
V prípade otázok sa môžete obrátiť na zákaznícku linku, kde vás privítajú preškolení profesionáli, pripravení zodpovedať všetky vaše otázky.
Kontakt na zákaznícke centrum NAY:
+421 2 44 555 444
Kontakt na zákaznícke centrum DATART:
+421 850 328 278
O všetky vaše objednávky sa postará NAY.
Vaše objednávky uskutočnené v predajniach alebo na e-shope DATART v čase zlúčenia oboch značiek, ktoré nebudú vybavené do dátumu zlúčenia, budú automaticky prenesené do NAY a vybavené v obvyklom čase. O priebehu objednávok budete štandardne informovaní. Podmienky objednávok, ceny ani poskytnuté zľavy sa nemenia.
Zľavový kód alebo voucher, vydaný v DATARTe, využite najneskôr do 25. 8. 2024.
Po zlúčení značiek sa môžete tešiť na ďalšie zaujímavé akcie a ponuky v predajniach aj na e-shope NAY.